Sussiies

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Sussiie - 26 februari 2012 22:52



Har vart så himla skönt väder idag så började faktiskt rensa i växthuset :) De lär jue ta ett par dagar innan de är klart där för de va helt igengrott. Måste fixa massa massa jord oxo, typ 30 säckar =O . Va bra att man kan så mycke om växter så de lär jue inte bli nått problem detta ;) Haha .  Men de ska bli kul mä ännu ett projekt eftersom gräsmattan lär inte va nått gräs på försen nästa år om ens de . ;)

Hade tänkt å försöka ta lite kort imorn som ja kan lägga in :) Dax att lägga in lite bilder på övervåningen å så mä . :) Sköönt att äntligen ha de ur världen . Så man kan ta de lite lungt innan de e dax . :)


Har äntligen fått inhandlat en byrå mä till sovrummet. :) Härligt att förnya sig lite.

Vart på inflyttningsfest i lördags hos Flens. Trevligt trevligt. :) Och hos Daniela i fredags å käka å va i Uddevalla å fika . :)


Så imorn kanske Emilia ska komma hit . :) Va jue änna innan jul vi sågs senast tror ja. Imorn blir de oxo till att betala räkningar . Yeeey va kul ;) NOT.


Så här hade jag velat ha ett växthus :)


      


Så fiina eller hur . :) Men jag får nöjja mej mä de ja har för de e jue attans dyrt... Men vi har ett ganska stort iaf så bara lite fönsterputs å nya rutor så blir de nog ganska bra . :)) Och ska även försöka få David att plocka upp de gamla plattorna å lägga in 2 rader ist för en =P Ni får se en annan dag när jag tagit bilder. :))


Natti Nattii Kraam


Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards