Sussiies

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sussiie - 14 oktober 2011 10:55



Gomorron Gomorron :)

Verkligen härlig dag :D Man kan inte bli på dåligt humör mä denna härliga sol och frosten på grässtråna :) Har städat lite för imorn blir Party :) Ja , för mej mä . Fast UTAN alkohol =P 

Och ikväll blir de tjejmiddag hos Emmy :) Grekisk afton. Jag ska snart dit och hjälpa till med förberedelserna. Baka bröd å sånt gott . :)) 


   


V.17+6


     


Syns inte så mycket än =P.


Pusspuss :) Ha en bra dag Och Kväll :)

Av Sussiie - 12 oktober 2011 13:24



Som sagt så vet ja jue nästan exakt hur jag vill ha de i vårat uterum. Men kan jue inte börja med de när inte ens vårat sovrum är klart . ;) Har fått ändrat lite iaf mä lite snyggare gardiner å så . Man tager vad man Haver :))


   


Det Var inte så stor skillnad, Har ingen förebild. Men Bordet stog annorlunda å de va gammla fula gardiner ;) Så de blev ändå stor skillnad :) Men är jue inte klar på långa vägar =P


Nepp, nu ska ja få besök av Sara Så dax att piffa till sig lite kanske :) Sen blir de jobb ikväll oxo, Men börjar inte försen 17. Sköönt. Hade aldrig klarat av en hel arbetsdag nu :/

Menmen, Ha de bra :)



Av Sussiie - 12 oktober 2011 13:04


Farmor & Farfar var här på besök i måndags. Måste jue bara visa vad jag fick :)



Fick de här super söta hänget till mitt Pandora armband. :) Såå sööt , Passar utmärkt . :)   


    

Haha Farmor e så rolig. Här får du 2 designade te koppar :) Jaa tack så mycke . :)


Å Jag har fått gardinstänger av Davids syster. :) Väldigt bra för vi hade jue bara 2 st. Heheh .





Av Sussiie - 11 oktober 2011 15:38



Nu har vi jue äntligen fått huset som jag tjatat så om ;)) Eller vi har jue vetat att vi skulle ha detta men nu äntligen bor vi i de :D Så nu ska vi äntligen få renovera och inreda precis så som vi vill ha de . :))


   


Det är väldigt mycket som ska göras å de kommer ta år att bli klara . :) Men de e vell de som e det roliga . ;)


Jag har iaf börjat på mitt första projekt :


Vilket är dom här fina stolarna som stod på glasverandan


 

6 St stod de där i bra skick... förutom färgen då . Så när jag är klar med dom så ska dom se ut ungefär så här . :)


 

Blev väldigt stor skillnad faktiskt. Så de blir nog våra nya köks stolar . :) Har jue inga för tillfället . =P


Har målat 2 av dessa så kommer la ta ett tag till... Å ja har redan tröttnat =O


Åå jag vet redan hur jag vill ha glasverandan... Men nu e de jue vinter :( Den e de ända som ja e hyffsta säker på hur ja vill ha de där . =P


Kraaam :))


Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Skapa flashcards