Sussiies

Alla inlägg under juni 2011

...

Av Sussiie - 10 juni 2011 21:37


På min ända lediga dag under 8 dagar så ska jag självklart få de som alla tjejer får... :(( Sån jävla verk å har bara legat hemma å tyckt synd om mej själv ...


Typiskt är jue oxo att ja skulle på studenten För Lilla Sara ... Stort grattis till dej . :)

missade jue de för den jävvla mensen som man måste dras mä... Man skulle vart kille . ;) Nu e de lite bättre  iaf. Nu ska ja gå å nana igen, som ja gjort hela dan... Så ska älsklingen åka å jobba.


Natti Natti


å stort grattis till dej och önskar dej all Lycka i Framtiden . :))


Av Sussiie - 10 juni 2011 21:05



 

Abbey -75



 Precis innanför.


 

Så här såg Gammle Rut ut när vi hämtade henne . ;)) Nu har vi städat ur allt . Har hittat lite mögelfläckar men vi gör nog en mer nogrann renovering under vintern, Vi kommer nog inte använda henne så mycke ändå.

Har köpt nya lister till de Öppningsbara fönstrerna och lite tyg som jag ska sy nya gardiner av :) Så får se vad de blir av henne, kanske inte händer jätte mycke denna sommaren.








Av Sussiie - 10 juni 2011 20:15


Har verkligen haft häcken full nu ett par dagar, I fredags åkte jag och älskling ut på havet tills söndagen . SÅ himla gött . :))


 

Dolly, Josse OCh Jag :)



Älsklingen :)



Naaw

  


På ön låg en gammal väderkvarn så vi gick upp för att titta på den och den Vackra utsikten.

    


Dolly badar som vanligt och har de gott . :)


 


Lite skillnad på båt & båt. ;) haha

     

Här är Pärlan precis innan vi sjösatte henne . :))


David åkte vattenskidor men de vågar inte ja . =P Hehe. På söndagen åkte vi hem för jag skulle upp å jobba tidigt på måndan. Så på söndag kväll åkte jag och Josse ner till Emelie så tog vi oss ett kvällsdopp . :)) De va riktigt kallt kan ja säga hehe. Men uppfriskande . ;)


Resten av veckan har ja jobbat. Vi har nu införskaffat oss ett nytt projekt. . .


En Husvagn :D

Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards