Sussiies

Alla inlägg under mars 2011

Av Sussiie - 22 mars 2011 19:48


Här ska vi bo :) Hittade inte så mycket bra bilder. Men de duger gött å väl ;))








Ha de gött här i Kylan ;))




  

Av Sussiie - 22 mars 2011 16:35



Ett par Jäkligt Snygga skor som jag bara har Fastnat för



  


Så JÄKLA GRYMMA . Vill verkligen ha dom . Synd bara att man e en vanlig människa å kommer få spara typ tre år innan man kan köpa dessa :/ Hehe .

Kostar jue typ 900 Dollar . Sanslöst asså . Varför ska de va så dyrt bara för att de e ett märke lixom ?

Ajaa ,



 Keep on Dreaming




Av Sussiie - 22 mars 2011 16:08



Såå söta väskor   Piffar änna upp lite :)

Från Pauls Boutiqe som ligger finns i London men man kan även köpa här : http://www.pauls-boutique.com/



     


   


 


Fanns hur många som helst typ . :)



Av Sussiie - 22 mars 2011 14:27


Så då va man hemkommen från Backaplan :) Kollade på dom klänningarna men som vanligt va dom snyggare på nån annan ;)

Fick köpt trosor å en fin kjol ist , Tror de e mer min grejj än en klänning . Hehe Jättefint mä klänning men ovant =P


   


Å självklart hittade ja sötaste bikinin . Har nog fått nån Bikini Fetisch ? =O Haha , kan ja inte få en topp fetisch ist ... de har man jue inte så gott om . =P



Ne om man skulle ta å Börja mä Sling mössan ??





XoXo ;))




Av Sussiie - 22 mars 2011 10:05




  Hämta Jossan och dra te Backaplan :) Köpa nån liten söt klänning att ha mä mej kanske :) 


   Packa Till THAILAND


 Lämna Dolly hos Jossan :'(


  Emmy Kommer så ska hon Färga håret på mej :) Va jue så länge sen vi sågs gömman . <3


  Sen finns de la massa man måste fixa innan imorn , bestämma va man ska ha mä sig å städa å tråkigt . Men Längtar så .  =P




Typ bara nån sån här enkel billig klänning :)

      


150 :-  på Hm . Får se va man hittar . :) Va tycker ni om denna ? :) 

 


Ne nu får ja ta å dra mej . Men höres sen . :))


XoXo




Av Sussiie - 21 mars 2011 23:19



Kan inte fatta att de är på onsdag vi åker till Thailand ... Har inte riktigt fattat de än , kommer nog inte göra de försen på onsdag morgon . Har jue inte ens börjat packa.... Va faan ska man ha mä sig ??


men de ska bli såååå jävla gött . :))


  


Kommer sakna Dolly .. :'( Min älskling

Men tur att ja har Jossan :) <3 Hon kommer ta väl hand om henne . :)


Faan va ja har börjat röka igen :( Ska verkligen försöka sluta när ja kommer hem från Thailand igen .


Nu ska ja mysa ner brevid älsklingen :D David asså ;)


NattiNatii :))




Av Sussiie - 18 mars 2011 23:42

gjorde naglar på min syster förut :) blev jäkligt snygga faktiskt ;) ne nu ska ja nana . Ska ju jobba imorn :) natti kramar

 
Av Sussiie - 18 mars 2011 21:35



Jag är nog Gladast i Sverige just nu :D

 

Igår åkte ja med en boende på jobbet och när jag kom till baka så ställde sig mina kära kollegor framför mej och började sjunga Ja tänkte "Humm , Vem e de som fyller år ?"

 Å fattade ingenting å bara stog som ett frågetecken . Plötsligt sa dom Grattis till tjänsten å ba ja Jaha ... Jag har nog inte fattat de helt ännu ... Hehe men e överlycklig iaf .

 

 

  

 

Den här fina rosen hade mina kära ärbetskollegor köpt till mej precis innan jag kom tillbaka när jag inte ens visste nått. Blir tårögd & så glad att ja har så Goa jobbarkompisar . :)

 

Jag har jue inte ens vart på intervju . Hehe . Chefen hade ringt upp till avdelningen å berättat de . :)

De känns super skönt att veta att man kommer få lön varje månad .

Speciellt när de snart börjar bli dax för husköp . :)

 

 

 

Å nu e de bara 5 dagar kvar tills jag å Älsklingen drar till Thailand :D Ska bli så himla härligt .

Asså kan de bli bättre ?

 

Älskar livet just nu :)

Älskar mina härliga vänner som även om man inte pratar varje dag så vet man att dom finns där <3 .

 

Ne nu ska ja kolla på film eller nått . Älsk skulle jobba natt så de blev inte så mycket mys mä han.

 

 

Hehe

Pusssssssar

 

 

 

 

 

Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards