Sussiies

Direktlänk till inlägg 27 december 2012

Fullt upp under jul...

Av Sussiie - 27 december 2012 17:45

... Så nu e de äntligen lite lugn. :)
Blir så trött på försäkringskassan som bara skickade ut ersättning för 8 dagar, å hur i helvette ska man klara sig på de ?? Nu e iaf de ordnat så ska få pengar NÅN dag nästa vecka. Men va hjälper de nu lixom.

Idag blev de en tripp till torp iaf mä Emmy, men hittade inget. Fick bli en snabbis till torget mä där ja hittade en tröjja iaf.

Althea i sin nya fotölj som hon fick i julklapp av sin farmor å farfar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussiie - 9 augusti 2013 23:35

Nja vi får la se på de... Just nu fick jag lust att skriva iaf :) Ligger i sängen å är aptrött, men har en riktig huligan i magen så det ännu inte så lätt att somna då. Hoppas den lilla krabaten bestämmer sig för att titta ut snart!! Vill ju så g...

Av Sussiie - 26 januari 2013 13:39

Jippiie va kul de e här på uteavdelningen ;) så jäääävla kallt. Hoppas att han e klar snart så vi kan kolla kakel !!!! ...

Av Sussiie - 26 januari 2013 07:38

Kände verkligen för att gå upp 6:20 idag.... Så typiskt när de e David som har sovmorgon... Idag hoppas ja iaf att de blir en tripp till hornbach för å kolla lite kakel å så. :) ...

Av Sussiie - 25 januari 2013 08:54

Härligt, idag e David ledig så ja fick sovmorgon :) ändå vaknade ja 8:15, men lite sovmorgon iaf :) Va bara tvungen å ta en bild på min fina orkidé (som jag aldrig trodde skulle överleva) som har bestämt sig att växa på ett udda sätt! :) men de f...

Av Sussiie - 20 januari 2013 11:52

Igår fick de bli lekstaden i Kungälv mä David, Isabelle å Martin å barnen :) jättetrevligt, skoj för barnen å även oss vuxna :P Så idag blir de till att plocka lite hemma. De måste jue göras de mä. Men David grejjar mä badrummet, tänk att de sk...

Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards