Sussiies

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

Fredag

Av Sussiie - 16 mars 2012 18:17


Aa ja vet inte va ja ska skriva just nu... ingen lust faktiskt.


Vart hos Sandra ett par timmar å haft Gravid Mys :)) Riktigt trevligt :)) Druckit massa te å kakor å tjötat. Skönt och prata av sig lite ibland:)

 E jue beräknad tills imorn men de verkar bli försenat ... Har jue inte märkt att nått e på G än iaf . :/ Tycker verkligen att den kan komma nu. Den lyckas lixom sparka på min urinblåsa väldigt intensivt eller något så det riktigt gör AP ont... En riktigt konstigt ont gör de i hela där nere typ :/


Å David e iväg å spelar innebandy ... Får la läsa klart boken som ja började mä. Har konstigt nog fastnat å nu nästan läst halva :D Bra gjort av mej. ;) Har INTE hänt ofta kan ja säga.  


Å imorn ska David iväg hela dagen på kurs... så ska försöka måla uterummet då. Om de inte blir fint väder förståss. Eller gå ut å gå... Men de e jue tråkigt de mä å orkar inte så långt innan de känns som ja sprungit vasaloppet eller nått.

Men Jossan kommer förbi en sväng så slipper va ensam ;)  


Ne usch detta blev änna långt... Ska slänga mej på soffan nu. Så hoppas ni andra har en roligare fredag än mej ;))


Kraam



 
 
Johanna

Johanna

18 mars 2012 12:50

Haha jaa Klok var det ja ;) det är den sidan jag försöker förebygga, haha!

Hur har helgen varit? Ingen bebis ser jag! Elina har också gått över tiden nu, ni får ut på en löprunda ihop och sätta igång de små liven ;)

Har inte tittat upp pris på bordet till dig än heller, ursäkta! Ska se till att få gjort det imorgon :) hoppas allt är bra annars!

Kram

http://stupidkiddo.blogg.se

 
L I N N

L I N N

19 mars 2012 18:08

Veckans blogg vinnarna är nu uppe & en ny tävling är igång!
Kika in om det blev du, om inte finns en ny chans redan nu! :D

Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-2.html#comment

http://linnhahne.blogg.se

 
Monica

Monica

31 mars 2012 23:13

Hek Sussiie!
Såg din kommentar först nu (som du gjort tidigare i min blogg..) Har tydligen gjort någonn inställning, om att jag ska godkänna kommentarer :)? Om du kan använda någon av mina bilder så är det ok för mig. Jag har alltid varit min egen trädgårdsarkitekt och letat inspiration på nätet ....Lycka till :)
Tjingeling

http://monjohn.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussiie - 9 augusti 2013 23:35

Nja vi får la se på de... Just nu fick jag lust att skriva iaf :) Ligger i sängen å är aptrött, men har en riktig huligan i magen så det ännu inte så lätt att somna då. Hoppas den lilla krabaten bestämmer sig för att titta ut snart!! Vill ju så g...

Av Sussiie - 26 januari 2013 13:39

Jippiie va kul de e här på uteavdelningen ;) så jäääävla kallt. Hoppas att han e klar snart så vi kan kolla kakel !!!! ...

Av Sussiie - 26 januari 2013 07:38

Kände verkligen för att gå upp 6:20 idag.... Så typiskt när de e David som har sovmorgon... Idag hoppas ja iaf att de blir en tripp till hornbach för å kolla lite kakel å så. :) ...

Av Sussiie - 25 januari 2013 08:54

Härligt, idag e David ledig så ja fick sovmorgon :) ändå vaknade ja 8:15, men lite sovmorgon iaf :) Va bara tvungen å ta en bild på min fina orkidé (som jag aldrig trodde skulle överleva) som har bestämt sig att växa på ett udda sätt! :) men de f...

Av Sussiie - 20 januari 2013 11:52

Igår fick de bli lekstaden i Kungälv mä David, Isabelle å Martin å barnen :) jättetrevligt, skoj för barnen å även oss vuxna :P Så idag blir de till att plocka lite hemma. De måste jue göras de mä. Men David grejjar mä badrummet, tänk att de sk...

Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards