Sussiies

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Sussiie - 13 mars 2012 15:51


Gick upp typ 9 imorse å åt frukost så fick ja sms från Daniela å fråga om hon kunde komma en sväng :) Absolut . Alltid välkommen. Hon har allt börjat bli en liten knubbis nu precis som jag ;) Inte lika men snart så ;) Hehe.

Ska bli så kul att flera e på tjocken å inte bara jag . Å även om de inte e deras första så spelar de jue ingen roll men att man har nån i samma ålder å så :))


        


Gammla goa tider mä mej å Daniela =P Hehe . Hitta oxo en bild på mej mä TiMea . Där va hon inte gammal <3



Av Sussiie - 13 mars 2012 09:36


Fanns jue 2 små klädkammare på övervåningen å vi beslöt oss för att ha kvar båda så länge iaf tills det eventuellt blir en utbyggnad. Så här blev de :)


   


Här är ena garderoben innan. Fick bygga en vägg och en lucka in till kattvinden


       


Här blir de då lakan och mina skor ;) Har inte tagit upp alla skor än.


Någon som vet vart man kan köpa "galgar" till stövlar??


Här kommer min klädgarderob då:


    


Inte gör stor men skönt å slippa ha allt i en byrå. Så har ja inte ens så mycke kläder så ja kan fylla upp den . ÄN =O ;)



Av Sussiie - 13 mars 2012 09:32


Hur faan kan man ta mä nån som Sipan? Så jävla jobbig och tror att han är något !


 


Rösta ut han föär faaan !! Ättriga lilla jävla turkfaan som beter sig som en jävla apa !!! Hatar sånna människor


Va bara tvungen att säga detta ;) Å bara för de e ja faan ingen rasist eller Nasist !!






Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards