Sussiies

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Sussiie - 17 februari 2011 13:33



Så tråkigt att vara sjuk . :/ Sitter hemma å tycker synd om mej själv . . .

Har iaf lyckas gå en promenad mä Dolly till affären å köpte lite kola, choklad å 2 heminredningstidningar . :)

Älskar å sitta å kolla i inredningstidningar för man får så mycke ideer. Trodde att jag visste nästan exakt hur jag ville ha de i vårat framtida hus... Men har nog ändrat mej igen . =P Hehe .

                 

 Här är då jag efter att ha lagt slingor andra gången , Fast hemma i vanlig slinghatt . Har nu gjort en gång till och det syns kan ja jue säga . Funderar på att göra en gång till idag , Eller imorn kanske om ja mår bättre då .


 


Jag & Emelie , Hon & Anders ska mä Oss till Thailand . :))


  


Jaa , här ser ni jue hur mitt hår ser ut . Va tycker ni ? Mina kompisar tycker det är fint men vet inte riktigt om jag ska tro på de ... För jag tycker mest att det är orange . Jääjä , Älskar den söta klänningen men kände att jag var aldelles för uppklädd mot alla andra ... Kändes lite skumt . MenMen . Har svarta linser här ...




Nu ska ja sitta å bara mysa ner mej i soffan och kolla på andras hem å vara avundsjuk . =P Men Lääängtar så tills det blir min och Davids tur . :))


   Snaaart Thaaaailaaand . :D:D

Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards