Sussiies

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Sussiie - 14 februari 2011 10:20



Nee nu får jag ta å skärpa mej. Har bara inte orkat skriva . Fast de e la bara att skriva när faan man vill . Men skriver man oftare så får man jue kanske fler läsare ... Men vem faan bryr sig ? Då kanske man slutar som Kissie . Hahah

Man har jue inte direkt så mycket kul att berätta när man har ett vanligt jobb å jobbar för att få ihop till en lön så man kan betala hyra och mat. Blir inte alltid ett lyxliv å shopping varje dag   

 

Även fast de hade vart gött . Hade nog tröttnat på de mä ...

 

Alla Hjärtans dag idag då... Ja jag ska jue jobba till kl 21 ... Så får se om de blir nått mys över när ja kommer hem. Annars önskar jag en bra alla hjärtansdag till alla mina älskade vänner   

 

Håller jue på att bli blond så lägger in bilder nån annan dag för hinner jue inte nu . Börjar jobbet kl 12 ... så börjar bli dax att fixa sig . Men ha de gött . :))

 

 

 

Pusss

Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards