Sussiies

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Sussiie - 16 december 2012 23:25

Fredag: var till en början ganska slapp, ja å althea sov på soffan å bara gotta oss. Ända tills David kom hem för de skulle de packas för han skulle på innebandy å jag skulle till Canilla. Så medans killarna spela innebandy så laga vi kalvkött, hasselbackspotatis å nån god sås. Supergott blev de :) å lite vin på de mä ;) så de va jue inte mer än rätt att killarna tog disken efter :P

Lördag: började lugnt för jag hade ont i magen hela dan, men skulle på julbord på kvällen som man inte ville missa. Skulle jue åka limosinebussen dit & hemkörning till dörrn efter oxo. Var på rönnängs brygga där dom har mycket god mat och mycket att välja på, och även väldigt bra uppträdanden :) Så de va en lyckad kväll :) Rekomenderas ;)

Söndag: Åkte till Isabelle & tog en promenad mä alla hundar till en mysig affär som heter "jul på landet". Massa fint fanns de :) fick köpt lite iaf ;) Sen blev de att åka till svärföräldrarna där Althea har vart. De hade gått jättebra så de e skönt att hon kan va där utan problem :) Även Altheas kusiner va där. Blev bjudna på älgstek ... Mmmm gott. :)

Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards