Sussiies

Direktlänk till inlägg 16 november 2012

Oförlåtligt

Av Sussiie - 16 november 2012 12:42


Hur kan man ... Hur kan man svika nån så mycket som du gjort? Är spriten så viktig att inget annat betyder något? Du som själv växte upp med detta hur faan kan du göra exakt samma sak? Stod om en kvinna i din ålder som blivit nerstucken och mördad av en man nära där du bor och jag trodde direkt att det var du. Det första jag tänkte på då va att du gick samma öde som din far... Jag vet att detta är en sjukdom och den enda som kan få dej att sluta är du själv. Men jag kan ändå inte förstå att det är så mycket viktigare en sina barn. Kommer aldrig förstå hur man kan göra så mot alla omkring sig. Trodde aldrig jag skulle sakna dej så mycket som jag gjorde från den dagen att jag fick reda på att jag var gravid. Ville verkligen ha dej vid min sida genom detta och fråga massa och veta hur du hade de då... Men nej... Jag vet att detta kan drabba mej mä om jag sätter mej i den sitsen, men det kommer jag aldrig göra! Skulle aldrig falla in att svika mina barn på detta sätt. Jag har försökt hjälpa dej såå många gånger å va får jag tillbaka.. skit. Sitter här medans althea sover å bara behöver skriva av mej för jag är så arg, ledsen, sviken... vet inte om jag känner mej bättre efter detta men ja bara måste...har gråten i halsen å verkligen försöker att inte gråta, vad tjänar det till lixom.  Jag som trodde att du var så stark å klarar stå på egna ben, men tydligen inte. Vet inte om jag nånsin kan förlåta dej...Men tror inte jag kommer behöva det heller, förr så hoppades jag på varenda gång du sa att du skulle sluta så hoppades jag verkligen å jag försökta hjälpa dej med allt. Men vad fick jag? Inget, du stack till den jävvla campingen mä resten av packet å dricker sprit. Erbjöd dej husrum, du fick kläder ... Men att spriten är sååå viktig.. Jag har lagt ner de med att hoppas på att du någonsin blir nykter! Man blir bara sviken varenda gång. Så tror inte på dej försen jag ser det. Kanske att jag kan förlåta dej, Men kommer ALDRIG att glömma! 

 
 
Jossie

Jossie

16 november 2012 13:47

Vet precis vad du menar .. man hoppas hela tiden men när hon aldrig blir bättre så är det ingen idé att hoppas längre. Man blir bara mer och mer ledsen.
Det var jättejobbigt för mig i början när jag sa till dig och pappa att hon drack mycket, men att ni sa att hon inte alls gjorde det. Det måste alltid gå för långt innan någon lyssnar. typ när jag tog en överdos började pappa prata mer med mig och sånt, men varför kunde han inte lyssnat på mig innan? jag skar mig och skadade mig själv på massa andra sätt, men det var inte lika allvarligt som att ta en överdos.
Jag ville säga till världen att vi mår inte bra hemma. Våran mamma dricker för mycket, jag går runt med daglig ångest, jag skär mig för att det är skönt att känna en annan smärta, en jag kan bestämma själv över, och som gör att ångesten släpper lite. Men ingen lyssnade särskilt mycket innan jag tog överdosen. Det gör ont än idag.
Och nu tror alla att jag mår jätte bra för att jag flyttat och inte har kontakt med henne och så. Och visst, jag mår mycket bättre, jag skär mig inte eller något. Men det gör ont i mig också. även om jag har flyttat. och även om jag inte visar det så mycket.
men det värsta är att allting måste gå för långt innan någon lyssnar.

http://psykotiskaoljud.blogg.se

Sussiie

16 november 2012 14:20

Ah ja vet. Tror du inte ja ångrar de idag... Ja mår skitdåligt över att jag inte fanns där för er. Men jag å mamma kom inte överens å ville verkligen aldrig vara hemma. Mådde mycket bättre av att inte va hemma. Men jag har inte så mycke minne kvar av den tiden å inte heller innan. Vet inte om ja förträngt de mesta. Men du ska veta att jag alltid finns här för er. Men eftersom vi alla va så olika å så stor åldersskillnad så va de inte så lätt. Men hoppas bara att Amanda å Bella förstår snart mä.

 
Ingen bild

Mimmi

22 november 2012 21:07

Tårarna bara rinner. Inga barn skall behöva växa upp så, tyvärr är det nog vanligare än man tror.
Tänker på er alla fyra ofta, kram till er!

Sussiie

26 november 2012 22:53

Ja de e jue de tyvärr. Ska la inte klaga finns dom som har de värre. Tack mimmi :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussiie - 9 augusti 2013 23:35

Nja vi får la se på de... Just nu fick jag lust att skriva iaf :) Ligger i sängen å är aptrött, men har en riktig huligan i magen så det ännu inte så lätt att somna då. Hoppas den lilla krabaten bestämmer sig för att titta ut snart!! Vill ju så g...

Av Sussiie - 26 januari 2013 13:39

Jippiie va kul de e här på uteavdelningen ;) så jäääävla kallt. Hoppas att han e klar snart så vi kan kolla kakel !!!! ...

Av Sussiie - 26 januari 2013 07:38

Kände verkligen för att gå upp 6:20 idag.... Så typiskt när de e David som har sovmorgon... Idag hoppas ja iaf att de blir en tripp till hornbach för å kolla lite kakel å så. :) ...

Av Sussiie - 25 januari 2013 08:54

Härligt, idag e David ledig så ja fick sovmorgon :) ändå vaknade ja 8:15, men lite sovmorgon iaf :) Va bara tvungen å ta en bild på min fina orkidé (som jag aldrig trodde skulle överleva) som har bestämt sig att växa på ett udda sätt! :) men de f...

Av Sussiie - 20 januari 2013 11:52

Igår fick de bli lekstaden i Kungälv mä David, Isabelle å Martin å barnen :) jättetrevligt, skoj för barnen å även oss vuxna :P Så idag blir de till att plocka lite hemma. De måste jue göras de mä. Men David grejjar mä badrummet, tänk att de sk...

Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards