Sussiies

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Den 28 Mars kom äntligen vårat underverk till världen

Av Sussiie - 15 april 2012 11:09


Hej :)


Var längesedan jag skrev nu men har jue haft fullt upp :)


Måste bara säga att det är inte underbart att föda barn som alla säger!! De gör så in i helvette ont så man bara vill dö typ !! Å de går inte över när ungen kommit ut heller. Ne för då ska dom sy å grejjer å man kan knappt gå på 2 veckor och man har sår på bröstvårtorna å de gör fruktansvärt ont att amma mä. Visst är de underbart när det lilla miraklet väl kommit ut och ligger där på magen. Det går inte att beskriva . Men smärtan ... hehe. Min förlossning tog ca 14 timmar...


Men nu när nästan all smärta är borta så kan jag faktiskt tänka mig en till i framtiden =P Trodde jag inte efter den förlossnigen. Man kan nog ha det lättare.


Sjuksköterskans kommentar precis när hon kommit ut typ: Andra barnet går mycket lättare. Så ja ba a men de blir inga fler =P hehe.


Men nu är hon äntligen här å de går jue inte att beskriva den känslan. Man e stolt, glad, Allt. :) <3 Känns så konstigt att jag har blivit mamma. =P 

Ne nog om detta :) Ville bara säga att de gör så jävla apont ;)) Hehe Men de e värt de :) 


Va ute å passade på å gå en promenad medans DAvid va å cykla men kom typ 2 km ba för de börja droppa så våga inte gå längre om de skulle börja spöa. Men när jag precis kom hem igen då börja självklart solen skina. Se om vi hinner en längre promenad sen. :)


Lägger självklart in bilder men får bli senare eller en annan dag. Måste passa på å grejja lite nu medans hon sover :)


Kraam kraam




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussiie - 9 augusti 2013 23:35

Nja vi får la se på de... Just nu fick jag lust att skriva iaf :) Ligger i sängen å är aptrött, men har en riktig huligan i magen så det ännu inte så lätt att somna då. Hoppas den lilla krabaten bestämmer sig för att titta ut snart!! Vill ju så g...

Av Sussiie - 26 januari 2013 13:39

Jippiie va kul de e här på uteavdelningen ;) så jäääävla kallt. Hoppas att han e klar snart så vi kan kolla kakel !!!! ...

Av Sussiie - 26 januari 2013 07:38

Kände verkligen för att gå upp 6:20 idag.... Så typiskt när de e David som har sovmorgon... Idag hoppas ja iaf att de blir en tripp till hornbach för å kolla lite kakel å så. :) ...

Av Sussiie - 25 januari 2013 08:54

Härligt, idag e David ledig så ja fick sovmorgon :) ändå vaknade ja 8:15, men lite sovmorgon iaf :) Va bara tvungen å ta en bild på min fina orkidé (som jag aldrig trodde skulle överleva) som har bestämt sig att växa på ett udda sätt! :) men de f...

Av Sussiie - 20 januari 2013 11:52

Igår fick de bli lekstaden i Kungälv mä David, Isabelle å Martin å barnen :) jättetrevligt, skoj för barnen å även oss vuxna :P Så idag blir de till att plocka lite hemma. De måste jue göras de mä. Men David grejjar mä badrummet, tänk att de sk...

Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards