Sussiies

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Sussiie - 14 april 2011 23:24


... På folk som ljuger..´


Om man är hundvakt ... Då lämnar man jue inte bort den till en främmande människa som den aldrig träffat förut . Speciellt inte om det är en så osäker & rädd hund som Dolly. Och saken är den att jag hade inte blivit så arg som jag blev om jag inte hade fått reda på de av en annan . Och för att när jag fick reda på de så frågade jag bara hur det var och då undrar denna personen varför Jag drar upp de ?? Asså aa va faan tror du . Det är MIN hund . Haha . Å sen ba aa men skulle ja lämnat henne ute då eller ? Tänk efter för i helvette ... Asså va e de för fel då lixom . Hade den här personen bara sagt jaa jag lämnade henne över natten för Blablabla ... Visst då hade de vart lungt. Men här ska man först säga att Ne ja lämnade henne inte, bara över dan. Å ja sa men ja vet att hon va där över natten å du va inte där ... Då  e de jue till att lämna bort .


A ja vet jue att de inte e nått å ha när man beter sig så . Hade hon bara sagt som de va lixom så fine .


A orka lägga ner mer energi på henne , Vet jue att jag har vänner jag kan lita på.







Presentation


Hej :) Sussi heter jag och har precis köpt ett hus med min sambo och vi har ett barn Althea. Så här får ni följa våran resa genom renovering och vardagslivet. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

~


Ovido - Quiz & Flashcards